Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av janet olofsson - 23 oktober 2014 23:53

Bara ordet canser får gåshuden att resa på sig, jag fullkomligt hatar den sjukdomen och brukar säga fuck canser. Det är så jäkla orättvist att den sjukdomen finns och att det drabbar oss människor. Jag läste nyss ett inlägg där ett barn drygt 1 år gammal fick hjärncanser och dog, läste om föräldrarnas grymma öde och deras förtvivlan. De levde dagarna på sjukhuset mellan hopp och förtvivlan och någonstans visste dom att det var försent och läkarna gav heller inget hopp, men en förälder slutar aldrig hoppas och den dagen den lille som heter Matilda dog stod föräldrarna fullkomligt krossade. De hade dessutom haft 3 missfall tidigt i graviditeten och när detta barn föddes efter 9 månader i en helt normal förlossning var lyckan total för att sedan krossas IGEN och ännu hårdare. VARFÖR ska denna sjukdom finnas hoppas hoppas hoppas att någon någongång kommer på ett sätt att besegra ALLA former av denna jävla sjukdom. Detta inlägg berörde mig så hårt och mina tårar rann ner för kinderna i strida strömmar och jag kännde bara att jag måste skriva av mig mina känslor för det berörde mig VÄLDIGT starkt.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards