Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av janet olofsson - 14 oktober 2014 20:30

  Har varit på en resa till Åland i andlighetens tecken med Nära på båten Cinderella, Kom hem för ett tag sedan. Det var många medium som höll i många intressanta seminarium som tex storseanser, folk som såg borttappade saker, mediterat, föreläsningar om auran om att läsa och spå i händer, Om andliga expriment, mm mm Resan är andra gången det går, första gången var förra året. Det har varit så intressant allting och spännande men jag känner mig överfull av all information och känslor att det är lite jobbibg att varva ner, men jag kan absolut rekommendera denna resan för er som är intresserade av det andliga. Det enda som var lite jobbigt är att jag har jätteont i fötterna och ryggen av allt man gått och stått och väntat i alla köer. Det var helt otroligt vad mycket folk som var med, har ALDRIG sett så mycket folk på en vanlig Ålansresa. De hade också en mässa där man kunde handla allt möjligt som smycken, oljor, stenar, kristaller, änglar, ljus mm mm mm. Dom hade delat upp denna resa i år på 2 gånger alltså 4a dagar bara för det var så många förra året som ville åka men som inte kom med pga platsbrist och ändå hade det varit fullt på båda resorna. Jag som upplevt och upplever mycket själv är otroligt intresserad och för likasinnade kan jag bara säga boka en resa nästa år och åk, det är absolut värt varje krona. Jag kommer nog att åka nästa år med och jag funderar på att gå en utbildning och lära mig mer inom det mediala. När jag kommer hem trött och slut och ont i varje muskel då har min älskade man städat och gjort tacos som vi mumsat och tvättat kläder. Det var så skönt att komma hem och bara sätta sig och äta för på hemresan ingick bara frukost som inte var så bara men eftersom vi åt kl 7 i morse var det inte helt fel att få äta kl 19.30 Nu har mannen gjort en irich åt mig så jag avslutar där och säger bara du som är intresserad och har funderingar på att åka tveka inte det ger OTROLIGT mycket både andligt känslomässigt och värme. Jag hade hoppats på en hälsning från mor men inte denna gången fick jag någon hälsning men som ni vet är det inte mediumet som bestämmer vilka som ska komma utan de som är på andra sidan. Men de som fick hälsningar och mediumet beskrev allt om den personen och händelser mm så stämmer allt in. Sen får skeptikerna tycka som dom vill men skulle skeptikerna gå på en seans och få en hälsning och få beskrivningar där allt stämmer finns inga bortförklaringar längre. KRAM

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards