Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av janet olofsson - 11 oktober 2014 16:12

Ny vecka har gått och det är redan Lördag, tiden går så fort nu för tiden jag hinner inte riktigt med i svängarna i bland. Jag ska bara ta det lugnt i dag och njuta lite av min ledighet. Krister ska ut å jobba i natt som vanligt på helgerna både på gott och ont. Inte många helger vi är tillsammans men så är ju livet. Jag ska bara mysa med våran goa hund Smilla i kväll och se på lite tv. Vi har nu gått in på tredje året där vi bor permanent i våran husvagn på en camping och vi trivs fortfarande så otroligt bra med det. Vilken resa vi fick göra för att få detta livet vi drömde om i så många år. Att sälja alla grejer var väl det värsta eftersom våra möbler var relativt nya och saker som man haft runt sig i så många år, men jag resonerar som så att för att få någonting nytt måste man ge upp något annat. Man lever ett helt annat liv som vi gör och det är så härligt med denna frihet och att vara ute så mycket som vi är var vi aldrig när vi bodde i lägenhet. En del tycker vi är helt knäpp som lever detta livet och en del tycker det är coolt. Alla får ju tycka som man vill om  det men huvudsaken är ju att vi trivs och det gör vi verkligen. Jag skulle kunna bo så här resten av mitt liv om jag får bestämma. Nää nu ska jag sluta skriva för denna gången.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards